• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 68987
+
-

ساخت تله‌سی‌یژ اندبیل - خلخال به بخش خصوصی واگذار شد

طرح احداث تله‌سی‌یژ در تفرجگاه اندبیل - خلخال از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های استان اردبیل به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد.به گزارش ایرنا، شهردار خلخال در جلسه‌ای که با هدف بررسی آخرین وضعیت این طرح در دفتر فرماندار خلخال و با حضور مسئولان دست‌اندرکار طرح تله‌سی‌یژ اندبیل برگزار شد، از واگذاری این طرح به سرمایه‌گذار بخش خصوصی از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های استان اردبیل خبر داد.

«فاطمه جوادی» گفت: پیش از این، طرح تله‌سی‌یژ اندبیل قرار بود با مشارکت مالی ۸۰ درصدی این سازمان و ۲۰ درصدی شهرداری خلخال و با دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی اجرا شود. او اظهار کرد: در حالی که شهرداری خلخال در معرض اعتراض افکار عمومی برای تعلل در اجرای این طرح قرار گرفته، واگذاری طرح به بخش خصوصی از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها پس از مدت‌ها انتظار مردم، دور از انتظار شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر است.

جوادی افزود: اجرای طرح تله‌سی‌یژ در این منطقه یک موضوع مهم و حیثیتی برای شهرداری خلخال است و با توجه به طولانی شدن زمان انتظار مردم و قول‌های داده‌شده از سوی مسئولان استان برای اجرای این طرح مهم گردشگری، انتظار از سرمایه‌گذار بخش خصوصی تلاش برای راه‌اندازی به‌موقع آن در جهت توسعه صنعت گردشگری و تحقق خواسته‌‌های مردم است.

«فریدون بابایی» فرماندار خلخال، نیز در این جلسه با اشاره به تجربه تلخ واگذاری طرح گردشگری اندبیل به سرمایه‌گذار ناموفق در سال‌های گذشته اظهار کرد: انتظار از سرمایه‌گذار جدید طرح تله‌سی‌یژ اندبیل تلاش برای تحقق خواسته مردم و اجرای سریع با توجه به محدودیت فصل کاری در منطقه است. «سید علی شکرابی» مشاور طرح تله‌سی‌یژ اندبیل هم گفت: اقدام لازم برای خرید تجهیزات تله‌سی‌یژ از کشور اتریش صورت گرفته است. مسیر احداث مکان‌یابی و زمین مورد نظر از سوی منابع طبیعی شهرستان واگذار شده و با ورود تجهیزات خریداری‌شده از کشور سازنده، نصب و راه‌اندازی تجهیزات و بهره‌برداری از پروژه طی 4 ماه از سوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید